۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

پذیرش بیش از ۷ هزار طلبه جدید در مدارس علمیه خواهران کشور

پذیرش بیش از ۷ هزار طلبه جدید در مدارس علمیه خواهران کشور

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۷ هزار طلبه جدیدالورود در سطوح دو، سه و چهار مدارس علمیه خواهران ۲۸ استان کشور پذیرش شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیقه افشار اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با حضور هزاران نفر در سطوح دو، سه و چهار در ۲۸ استان آغاز و ۲۰ رشته تحصیلی در سطوح سه و چهار را طبق برنامه پنج ساله با ساماندهی اساتید در قالب گروه‌های علمی پیش رو داریم.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: از مراحل جذب تا حمایت در این سال رقم خواهد خورد و با توجه به تصویب درختواره‌ها، توسعه رشته‌ها را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: امسال آغاز گرایشی شدن سطح دو و تنوع بخشی به رشته‌های سطح سه و چهار است. همچنین فعال‌سازی طراحی توسط گروه‌های علمی در مقطع سوم که سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران است را پیش رو داریم.

افشار اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با تعداد زیادی از طلاب ورودی مقطع اول متوسطه آغاز شده و بیش از ۷ هزار طلبه جدید داریم که مقطع متوسطه اول را تمام کردند. به عنوان توسعه مدارس سیکل، این موضوع جز برنامه‌های ما بوده که از سال گذشته دنبال شده و اکنون به ثمر نشسته است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طرح‌های خوبی در معاونت در حال پیگیری است که مبتنی بر نظام تعلیم و تربیت طراحی اولیه آن به اتمام رسیده و ان شاء الله آغازی بر تحولات حوزه آموزش در حوزه‌های علمیه خواهران باشد.

کد خبر 6234044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha